Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Az emancipunci világuralomra tör....

Alacsonymagas kisnagymellű élő szövet, az idő előrehaladtával egyre nagyobb arányú fém vázon. Ez lennék én, nyugalmazott táncos, jelenleg színészként üzemelő létforma, per pillanat fizetés nélküli szabadságon Kanadában, mert hát a szerelem.....

Friss topikok

  • anettczky: @joco78: Drága Sógor! Először is szeretnék gratulálni a blogodhoz és minden bejegyzésed hasznos ta... (2013.01.27. 17:33) Ami eddig történt.....
  • joco78: Drága Sógorasszony! A reményteli várakozás szorongatott perceiben már nem bírtam tovább és magam ... (2013.01.15. 14:40) Itt járt Brájen...
  • joco78: Aztán nehogy kiadói felkérés meg könyvkiadás legyen a vége! Akarom mondani, ez a bejegyzés is nagy... (2012.10.25. 15:55) Főztem vazze....és még mindenki él!!!!

Címkék

Megvan a papper....

2012.11.06. 22:10 :: anettczky

Reszkess világ jövök!!!! Három hete ültem a tankönyv felett, amikor már úgy éreztem, hogy na jó már a kiadó és a szerkesztő adatait is kívülről fújom, tehát itt az idő: vizsgázzunk le. Mielőtt elkezdtem a tanfolyamot szorgosan utánajártam, hogy egyáltalán, én ezt csinálhatom-e. 280 különböző weblap állította egyértelműen, hogy igen. Itt kicsit máshogy van a rendszer, mert először is a vizsga és a suli nem egy intézményhez tartozik, nehogy véletlenül urambátyám, meg csípem a csaj fejét engedjük már át, vagy hasonló, illetve nem is tudom miért van így, de nem is fontos. A második furcsa dolog, a jogsi 3 lépésből áll G1- az első lépés gyakorlatilag egy kressz vizsga és azzal már vezethetsz is ha ül melletted valaki akinek van jogsija, tehát konkrétan apuci megtanít vezetni. Ha nem öltél meg senkit és te is életben maradtál, akkor egy év múlva leteheted a G2-t ami egy kb 15-20 perces vezetési teszt, hogy tudsz-e egyenesen menni, meg paralell parkolni. A többi nem érdekes csak ez a paralell szar, erre vannak nagyon rákattanva. Szerintem ezek titokban összeálltak a biztosító cégekkel, mert ugye ha nem vagy ügyes, viszonylag könnyű parkolás közben törni-zúzni. Ha ez is megvan akkor már vezethetsz egyedül is, és a legvége még egy évre rá a nagy G teszt, ami egy órás vezetés teszt. Az egészben a legviccesebb, ahhoz, hogy befejezd a sulit- értsd megcsináld a vezetési órákat- előbb meg kell, hogy legyen a jogsid (G1)??!!  Szóval az összes hülye szabály megtanulva, táblák beseggelve, minden online próbateszt kitöltve, holnap megyek vizsgázni, de azért még tuti ami fix még egyszer meglesem a "bibliát" avagy a drájverz hendbúúk-ot tehát a kresszkönyvet. Na ez hiba volt. Lábon kihordtam egy infarktust, amikor a könyvecske kis eldugott szegletében megláttam egy kis jegyzetet, mely közölte velem- a G1 tesztre ne felejts el magaddal vinni 2 személyazonosító iratot. Tessék??? Eddig mindenhol azt írták elég az útlevél, most meg itt ugrál nekem kettővel. Gondolom a magyar személyimet nem fogadják el másodiknak?! Egy cseppet elöntött a harci ideg, mert ugye direkt 200-szor megnéztem, és mindenhol azt írták elég egy, de hát a "biblia" az ugye szent, abban nem lehet hülyeség, hiszen abból vizsgázunk. Lepergett előttem, hogy mennyi pénzt és időt, meg persze pénzt áldoztam erre és még a tanfolyamot sem fejezhetem be, mert jogsi nélkül nincs vezetés!! Sikerült annyira felhúznom magam, hogy egész éjjel nem aludtam, hanem összeesküvés elméleteket gyártottam, meg hogy fogom kidumálni, hogy legalább valami ideiglenes szart adjanak amivel a tanfolyamot befejezem. Reggel felkeltem, rágugliztam, merre kell menni és rájöttem, hogy itt azért nem kötik iskolai végzettséghez az egészet, mert amire odatalálsz a kresszhelyre az felér egy iq teszttel. Természetesen ezt az intézményt is a követhető logika szabályai szerint- bár tudjuk, hogy nincs jogsid szarunk bele és kirakjuk jászkarafaszajenőre a központot, ha kőő a jogsi küzgyééé érte alapon- több mint másfél óra busz-metró-busz segítségével sikerült is megközelítenem. Belépek az ajtón kb. 40 ember előttem, nem baj legalább van időm összeszedni az éjszaka kreált ötleteket. Kis csávó a pultban vérprofi 15 perc alatt ledarálta az előttem állókat,éreztem, hogy vele aztán nem lesz könnyű vitába szállni. A játszom a hülyét és nagy ártatlan szemekkel pislogok stratégiát választottam. Srác intett, hogy én következem. Remegő kézzel átadtam az útlevelem, és csak annyit mondtam- szeretnék G1 tesztet írni, majd lehunytam a szemem és vártam az anyázást, hogy hol a másik papír, meg menjek a francba, meg feltartom a sort. Legnagyobb döbbenetemre elvette az útlevelem, lefénymásolta, mosolyogva a kezembe nyomott egy papírt, hogy ezt töltsem ki és egy másikat, hogy ez lesz a sorszámom, és fáradjak be. A "biblia" tévedett!!! Na most kezdtem csak igazán rettegni.Nem baj, rengeteg ember van előttem, még van időm átnézni még egyszer a könyvet. Pontosan 5 perc múlva szólítottak is. Először egy fura szerkezetbe kellett belenézni és számokat mondani, meg különböző villódzó fények irányát megmondani. Kiderült, hogy nem vagyok vak tehát vezethetek. Ezután lépjek egy lépést jobbra nézzek egy sárga pontot és ne mosolyogjak. Amire felfogtam, hogy mi is ez már kattant is a fénykép, esélyem nem volt hajat vagy bármit is igazítani. Van egy olyan sejtésem, hogy a kép alapján a rendőr kérdezés nélkül sittre vág és öt év kötélre ítélnek. Ezzel meg is volnánk,  ők előre feltételezik, hogy menni fog, úgyhogy előre megcsináltak minden szükséges lépést. Kezembe nyomtak egy sárga papírt, hogy ezzel fáradjak be egy másik szobába és írjam meg a tesztet. ÚÚÚ itt is sokan vannak előttem, na itt tuti lesz időm átnézni. A kabátom még le sem ért a székre amikor szólítottak. Mit volt mit tenni, odakullogtam az asztalhoz és elkezdtem erősen hinni Istenben. Alapjáraton szelektív buddhistának tartom magam, mert a reinkarnációban hiszek, és a közepesen átsütött sztékben, de ilyen esetekben nagyon gyorsan, nagyon hívő katolikussá változom, úgy 20 percre. Fogtam a tesztet és kitöltöttem, természetesen az összes szopatós kérdés benne volt, és ha eddig nem említettem volna az egészen eddig történtek angolul zajlottak. Végeztem, visszakullogtam az asztalhoz, leadtam a papírt, és megkérdeztem- mi a következő lépés. Mondták, üljek le mindjárt kijavítják, és szólítanak. A francba, itt mindenki előtt fogják közölni velem, hogy megbuktam, ez csak azért ciki, mert alapjáraton a teszt olyan könnyű, hogy egy jól idomított majom is képes megcsinálni, csak hát ugye angolul van, és az azért megnehezíti egy kicsit. Vártam kb. 5 percet a végítéletre, majd szólítottak. Odarohantam az asztalhoz, srác mosolyogva kérdezi: -útlevél? A francba, kiderült, hogy mégsem csinálhatom meg és most visznek sittre, vagy akkora hülyeségeket írtam, hogy visznek zárt osztályra, kitoloncolnak az országból. Lélekben búcsúztam szüleimtől, amikor is a srác közölte, hogy csak ez a szabály, minden lépésnél igazolnom kell magam, és amúgy átmentem. A kezembe nyomott egy papírt, hogy az az ideiglenes jogsim, és postán küldik a kártyát ami az állandó lesz, és gratulál és jó vezetést!!!  Amúgy az ideiglenes 2 hónapig érvényes. Megfogtam a jogsim, elraktam a táskám mélyére, és kirohantam az épületből. Az első gondolatom az volt, ha tévedtek akkor is van 2 hónapra jogsim, és be tudom fejezni a tanfolyamot, ezt már csak az életem árán veszik el tőlem!!!!! Ezek után még fél óráig azt éreztem hánynom kell, majd ezt csillapítva elmentem az Eaton Centerbe gyógyshoppingolni. Azóta izgatottan várom a postást, ha nem jön semmi, akkor is elmondhatom magamról, hogy 2 hónapig volt jogsim...       

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anettczky.blog.hu/api/trackback/id/tr254894162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása