Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Az emancipunci világuralomra tör....

Alacsonymagas kisnagymellű élő szövet, az idő előrehaladtával egyre nagyobb arányú fém vázon. Ez lennék én, nyugalmazott táncos, jelenleg színészként üzemelő létforma, per pillanat fizetés nélküli szabadságon Kanadában, mert hát a szerelem.....

Friss topikok

  • anettczky: @joco78: Drága Sógor! Először is szeretnék gratulálni a blogodhoz és minden bejegyzésed hasznos ta... (2013.01.27. 17:33) Ami eddig történt.....
  • joco78: Drága Sógorasszony! A reményteli várakozás szorongatott perceiben már nem bírtam tovább és magam ... (2013.01.15. 14:40) Itt járt Brájen...
  • joco78: Aztán nehogy kiadói felkérés meg könyvkiadás legyen a vége! Akarom mondani, ez a bejegyzés is nagy... (2012.10.25. 15:55) Főztem vazze....és még mindenki él!!!!

Címkék

Első nap a suliban...

2012.10.16. 02:46 :: anettczky

Szombaton történt vélem a nagy esemény, 30 évesen rászántam magam a jogsira. Naná, hogy itt Kanadában hiszen angolul sokkal egyszerűbb???!!!!! Szóval besétálok hajnali 9:30-ra (jelzem szombat van, és 7-kor kellett kelni mert logikus, hogy a vezetési sulit olyan szinten külvárosban kell elhelyezni, hogy lehetőleg csak kocsival vagy egy órányi tömegközlekedéssel lehessen csak megközelíteni) Még fel sem fogtam hol vagyok amikor is kezembe nyomnak egy paksamétát, hogy írassam alá szüleimmel!!!!!!! Én botor időt nem sajnálva csak elolvastam miszöszez. Konkrétan egy "szerződés" köztem és a szüleim közt, hogy mit vállalok át a családi autó használatáért. Lehet választani a heti egyszer lemosom a kocsit, figyelem az olajszintet, havonta egyszer én tankolok meg ilyensmi, a végén szülő aláírása, gyermek aláírása. Hát lábon kihordtam egy agyvérzést a röhögőgörcstől. Kérdezem a bácsit:- Csókolom, ezt akkor is ki kell töltenem ha 30!!!! vagyok??!! Mire ő: - Nos itt az átlagemberek 16 évesen szereznek jogosítványt, és benne van a vizsgában, 5 pont jár érte, nem kötelező, de veszít 5 pontot a végső eredményből ha nem tölti ki és adja le időben. Na ez meg a másik probléma, apámék Magyarországon élnek, hogy íratom alá velük időre???  Erre ő:- Jó lesz a férje is csak üljön már le hadd kezdjem el!! Jó elkussoltam leültem. Fél óra sem telt el, bácsi elkezdett mesélni arról, hogy kell széket meg tükröt állítani, és mint egy jóságos nagypapa mesélni kezdett az őskorról amikor is még manuálisan tekergetve kellett ülést állítani, és itt természetesen nagypofájú lévén bekiabáltam, hogy van tekerős ablak is meg kézzel állítható tükör meg kormányváltó... Na erre az egész osztály úgy nézett rám mint egy ufóra: -te ezt honnan tudod??? fú, ez a csaj nagyon olvasott, meg mi vagy te mérnök??? A tanár is feszengett egy picit, hogy honnan a francból tudok ilyeneket.Azért csak nem bírta ki és megkérdezte, ugyan már honnan tudok ilyeneket? Mire én:- Honnan, honnan apámnak még mindig ilyen van. Erre a tanár:- Szünet!!! (10 perccel a beígért idő előtt, érdekes) Szerintem nem lettem kedvenc. Suliból hazaérve röhögve mesélem Rezsőnek a napomat, mutatom neki a papírt, hát neki is kellett 5 perc mire újra tudott lélegezni. Most azon agyalunk, hogy mit írjunk bele. Eddigi remek ötletek: - ha nem szólalok meg a vasárnapi meccs közben: fél óra kocsihasználat, - ha nem vásárolok heti egynél több cipőt: újabb egy óra kocsihasználat, -ha megígérem, hogy nem főzök: egy teljes napi kocsihasználat, -minimum heti háromszori szex: másolt kulcs a kocsihoz. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anettczky.blog.hu/api/trackback/id/tr764851192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása